مرکز تنظیمات iOS 7 هم اکنون در اندروید
 
تکنولوژی جدید

Android_Control_Center_610x407

 اپل در کنفرانس بین‌المللی که در ماه ژوئن برگزار کرد، ویژگی‌هایی که قرار است iOS 7 داشته باشد را به برنامه نویسان نشان داد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید iOS در نسخه‌ی ۷ مرکز تنظیمات است. مرکز تنظیمات به وسیله‌ی کشیدن انگشت روی صفحه از پایین به بالا باز می‌شود و شامل تنظیماتی مثل روشن و خاموش کردن وای فای، بلوتوث، کم و زیاد کردن صدا، روشنایی صفحه، روشن کردن چراغ قوه و … است که کاربر مرتبا استفاده می‌کند و دوست دارد دم دستش باشد تا نخواهد برای تنظیمات کوچک وارد مراحل طولانی شود. مشابه این قابلیت در اندروید ۴.۲ هم هست. ولی گزینه‌هایش محدود است و در این حد قابلیت ندارد.

دارندگان محصولات اپل باید تا پاییز صبر کنند تا بروز رسانی iOS 7 عرضه شود و از این قابلیت‌ها استفاده کنند ولی هم اکنون Hi Tools Studio برنامه‌ای برای اندروید به نام Control Center ساخته است که قابلیت مرکز تنظیمات iOS 7 را به اندروید می‌آورد. شکل و ظاهر این برنامه‌ی رایگان، کاملاً شبیه مرکز تنظیمات iOS است و حتی قابلیت‌های اضافه هم دارد.

بعد از نصب نرم‌افزار، آن را اجرا کنید و تنظیمات اولیه را انجام دهید. یکی از تنظیماتی که باید انجام دهید، مشخص کردن محل فلش (آنچه که روی صفحه قرار می‌گیرد و با کشیدن آن به سمت بالا، مرکز تنظیمات فراخوانی می‌شود) و اندازه‌ی آن را تعیین کنید. احتمال زیاد وجود دارد که تا آن را بزرگ نکنید اصلاً روی صفحه دیده نمی‌شود.

اگر در تنظیمات برای فراخوانی مرکز تنظیمات، گزینه‌ی ویبره را غیر فعال نکرده باشید، هر دفعه که می‌خواهید مرکز تنظیمات را باز کنید، باید انگشتتان را روی فلش نگه دارید تا گوشی یک ویبره‌ی کوچک انجام دهد و سپس آن را به سمت بالا بکشید. مرکز تنظیمات از هر برنامه‌ای و از هر جایی حتی صفحه‌ی قفل، قابل دسترسی است.

control_center

بعد از باز کردن مرکز تنظیمات، در ابتدای آن گزینه‌هایی برای فعال و غیر فعال کردن حالت پرواز، وای فای، بلوتوث، اینترنت موبایل، و چرخش صفحه است. در ردیف‌های بعدی گزینه‌هایی برای کم و زیاد کردن روشنایی صفحه، صدای زنگ و صدای برنامه‌ها است. در ردیف بعدی دو گزینه برای فعال و غیر فعال کردن ویبره و حالت سکوت مشاهده می‌کنید. و در آخر آیکون‌هایی برای چراغ قوه، باز کردن ساعت، ماشین حساب، دوربین و یک آیکون شبیه صندوق دریافت ایمیل،‌ وجود دارند. آیکون آخری در حقیقت ایمیل‌ها را باز نمی‌کند، بلکه همانند مرکز بازی‌های اپل، یک سری بازی به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید دانلود کنید. اگر هر کدام از این آیکون‌ها کار نمی‌کند، باید انگشتتان را روی آن نگه دارید تا برنامه‌ای که باید به وسیله‌ی آن آیکون اجرا شود را انتخاب کنید.

در آخر برای بستن مرکز تنظیمات، باید فلشی که در بالای آن قرار دارد را به سمت پایین بکشید. توجه داشته باشید که زدن دکمه‌ی بازگشت و یا دکمه‌ی خانه باعث بسته شدن مرکز تنظیمات نمی‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 58503
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1